wtorek, 17 lutego 2015

Nominacja do Liebster Blog Award

Nominowała mnie: Alexandry

Zasady:
Nominacja od Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Pytania :
1. Twoja ulubiona książka/film ?
 Moja ulubiona książka to seria Harry Potter J.K.Rowling i Dary Anioła autorstwa Cassandry Clare.
2. Lubisz anime/mangę ?
 Niestety nie interesowałam się nigdy tego typu rzeczami.
3. Jesteś Potterhead ?
 Oczywiście,że tak.
4. Co byś zabrał/a na bezludną wyspę ?
 Najlepszych przyjaciół, internet i komórkę.
5. Twój ulubiony blog ?
6. Ciasteczko czy jabłko ?
 Ciasteczko.
7. Oglądasz jakiegoś youtubera ?
Niekrytego Krytyka, Serafina i Yoczook'a.
8. Twoje największe marzenie ?
 Poznać jednego z moich ulubionych pisarzy.
9. Skąd pomysł na bloga ?
Po prostu pewnego dnia wymyśliłam historię, którą postanowiłam zacząć pisać na blogu.
10. Czy Twoi przyjaciele, rodzina wiedzą, że piszesz bloga ?
 Tak.
11. Jesteś z jakieś subkultury? Jeśli tak, to jakiej ?
 Aktualnie nie.

Nominuję : 
 Moje pytania : 
 1. Dlaczego piszesz swojego bloga ?
2. Co Cię motywuje do jego pisania ?
3. Co robisz, gdy nie masz weny ?
4. Czy jest coś, czego nie lubisz w blogowaniu? Jeśli tak, co to jest?
   5. Jaką książkę lub bloga ostatnio przeczytałeś ?
6. Jakie jest twoje ulubione FF ?
7. Co myślisz o serii Harry Potter autorstwa J.K.Rowling ?
8. Jaką zdolność magiczną chciałbyś/chciałabyś posiadać i dlaczego?
9. Jakie słowa najlepiej cię opisują ?
10. Muzyka, którą słuchasz to ... ?
11. Co cię najbardziej irytuje ?

5 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci bardzo za nominację, ale nominowałaś aż dwa moje blogi i nie wiem czy to zauważyłaś. Doczytałam też, że według zasad nominację powinny otrzymywać blogi z mniejszą liczbą obserwatorów, by pomóc im w promocji. Tak się składa, że blogi, które nominowałaś mają 280 i 330 obserwatorów, a na dodatek oba są już zakończone więc promocja nie jest im, aż tak potrzebna. Bardzo Cię proszę byś przekazała te nominację komuś innemu, kto być może na niej skorzysta i zyska dzięki niej kolejnych czytelników. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za pamięć :)
    Venetiia N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, siemka itd. Wielkie dzięki! Bardzo lubię odpowiadać na pytania, więc się bardzo cieszę z nominacji! Jako że nie mam nic więcej do powiedzenia niż DZIENA to pozdrawiam Ridisaa xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominacje :)

    Nie obrazisz się jeśli na pytania odpowiem tutaj?

    1. Dlaczego piszesz swojego bloga ?
    Piszę go dla przyjemności :)
    2. Co Cię motywuje do pisania bloga ?
    Przyjaciele, muzyka.
    3. Co robisz,gdy nie masz weny ?
    Słucham muzyki, otwieram worda i myślę co mogę napisać, jednak czasami mam ogromny brak weny i wtedy nie mam kompletnie żadnych pomysłów, więc szybko zamykam program.
    4. Czy jest coś, czego nie lubisz w blogowaniu? Jeśli tak, co to jest?
    Nie lubię, gdy ktoś kopiuje czyjeś książki. Nienawidzę tego! Blog jest po to, aby tworzyć nowe rzeczy, kreować własny świat ( chyba że jest to z książki, np Harry Potter, wymyśla własną par Dramione, czy Blinny, czy coś takiego, co w książce nie było, to uwielbiam, ale jeśli ktoś w słowo w słowo przepisuje książkę, a spotkałam się już tym z nie raz, to od razu zamykam bloga i nigdy do niego nie wracam )
    5. Jaką książkę lub bloga ostatnio przeczytałeś ?
    Ostatnio przeczytałam pierwszą cześć władcy pierścieni. Trochę nudna, ale może w drugiej części akcja się trochę rozkręci :D
    6. Jakie jest twoje ulubione FF ?
    Harry Potter *.*
    7. Co myślisz o serii Harry Potter autorstwa J.K.Rowling ?
    J.K. Rowling jest niesamowita! Wszystkie części Harrego Pottera pochłonęłam w niecały tydzień i właśnie ta seria przekonała mnie do czytania książek :)
    8. Jaką zdolność magiczną chciałbyś/chciałabyś posiadać i dlaczego?
    Chciałabym władać wszystkimi żywiołami :D. Sama nie wiem dlaczego bardzo bym chciała :D
    9. Jakie słowa najlepiej cię opisują ?
    Szczera, otwarta, czasem złośliwa.
    10. Muzyka,którą słuchasz to ... ?
    Słucham różnych typów muzyki.
    11. Co cię najbardziej irytuje ?
    Niemiecki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha,oczywiście że nie :) Mnie też irytuje Niemiecki ;3

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy